Կոտրի՛ր կարծրատիպը

Դեկտեմբերին Wall Deco-ն մեկնարկեց #KillaStereotype մարքեթինգային արշավը, սակայն եկեք այլ կողմից սկսեցնք։

Kill Stereotype

Պատմությունը սկիզբ է առել 2013-ին, երբ Wall Deco ընկերությունը ստեղծեց նորարարական դեկորատիվ պանելներ՝ առաջարկելով կրեատիվ գաղափարներ և լուծումներ ինտերիեր դիզայնի ոլորտում:
Ըստ վիճակագրության Wall Deco-ի հաճախորդների մեծ մասը մեծ մասը փնտրում է դեկորատիվ պատ և ասոցացնում ընկերությունը պատերի հետ: Սկայան բոլոր նրանք մեկ ընդհանուր բան ունեն․ նրանք փնտրում են լուծում։

Իսկ ի՞նչ է առաջարկում Wall Deco-ն

Եկեք մանրամասնենք։
Wall Deco-ն միայն պատերի մասին չէ, Wall Deco-ն այլընտրանքի մասին է, այսինքն՝

  • Եթե չկա համապատասխան մոդել, ստեղծեք ձերը,
  • Եթե չեք ցանկանում ամբողջ պատ, ընտրեք միայն մի մասը,
  • Եթե չեք ցանկանում միայն մի մասը, ընտրեք դեկոր։
Kill Stereotype

#killastereotype արշավի առաջնային նպատակը Նոր Տարին Wall Deco-ի նորովի ընկալմամբ սկսելն էր:

Wall Deco-ի հետ յուրաքանչյուրը կարող է ստեղծել իր սեփական արվեստը:

Ճկուն նյութի շնորհիվ Wall Deco-ն իրականացնում է բացարձակապես ցանկացած չափսի և էսքիզներով դիզայնի գաղափար։

Kill Stereotype

Եվ ահա թե ինչ ենք ստացել այս անգամ․․․

Նապաստակը բարգավաճման, առատության և պտղաբերության խորհրդանիշն է:

Մաղթելով նույնը, Wall Deco-ն դեկորներ է պատրաստել տարվա խորհրդանիշի տեսքով և ուղարկել իր գործընկերներին՝ իբրև Ամանորյա նվեր:

Այս էկոլոգիապես մաքուր, գիպսե դեկորը կզարդարի գրասենյակի ինտերիերը ևհաջողություն կբերի իր հետ՝ գալիք Նոր Տարվա համար։

Այս պահից սկսած Wall Deco-ն պարզապես պատերի մասին չէ։ Մեկ ընկերություն՝ անսահմանափակ գաղափարներ և լուծումներ, բազմաբնույթ ոճեր ու դիզայն: